Lycka!

Tack vare Filippa får jag gå och se Björn imorgon! Hon va så sugen att hon inte kunde motstå ;) Ska bli så jäkla roligt att gå med henne! Kameran har redan packats ner i väskan och jag ska försöka få en glimt av snyggingen Björn =)
Jag va så glad så jag gick inom Vezuvio på vägen hem när jag hämtat biljetterna och skickat iväg två paket med traderagrejjor och köpte mig en gyrosrulle. Smaskade i mig halva och sparar resten till Oscar när han kommer hem!
Men nu känner jag verkligen att en promenix med Filippa och hundarna är på sin plats för att gå av rullen och sen ska jag nog faktiskt köra lite träning till min träningsdvd ;) Måste ju ha platt mage till Thailand ju ;) ska bara komma på hur man tränar nedre delen av magen, det är ju den som putar ut mest, haha!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0