Nu börjas det!


Nu jävlar. Nu ska jag börja ordentligt. Nu är jag frisk efter flera veckors seg förkylning och kroppen som inte mått bra, men nu är jag fit for fight igen. Lite täppt i näsan fortfarande men jag klarar inte av att sitta still mer nu ;P Jag som dansat 5 gånger i veckan tidigare är inte van vid detta lugna tempo, och det syns på kroppen oxå kan jag ju lova. Men nu har jag ju ett mål och det är Thailand om två månader. Idag är det volleyboll, imorgon ska jag köra BodyBalance, onsdag skulle jag kört afrikanskt men då är vi bortbjudna på kvällen så det får bli nästa vecka. Men nåt träningspass ska jag försöka köra i helgen iaf. Torsdag är också fullspäckad tyvärr :(
Men!! Jag har beställt en AbGymnic från Tradera ;P hahaha. Tänkte att jag va tvungen att testa, den kostade bara 89 kronor och det kan jag slänga ut. Ska bli kul att se om den kan trimma min numera slappa mage tillbaka till den välformade magen jag en gång hade ;P

Läste på aftonbladet nyss att en kvinna blivit bortförd i Ängelholm. För er som inte vet så ligger Ängelholm mellan Helsingborg och Båstad alltså mellan där jag och Oscar kommer ifrån. Det känns väldigt olustigt eftersom vi känner flera i Ängelholm, Oscar och hans bröder har gått i skolan där och vi är där titt som tätt. Mitt på blanka dagen blir en kvinna intvingad i en bil mitt i centrum på en öppen gata. Skrämmande som fan. Jag hoppas att allt kommer gå bra och att de kommer hitta henne vid liv, men efter allt som hänt den senaste tiden så är ju inte förutsättningarna så goda...

Nu mat. Sen Volleyboll!


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0