Oh, Jimmyboy

Helgen är över, fasiken va fort det går. Men än kan vi klämma ut några timmar till och njuta av ledigheten och pressa in den sista energin som går in i kroppen och ladda för en ny vecka. Som ni vet så åkte jag till Linköping igår och spenderade kvällen och natten med Oscar hos hans morföräldrar. Vi åt revbensspjäll och mös framför tv:n med bra film och massa godis. Vi såg filmen 21 och den va mycket bättre än jag trodde den skulle va. Snyggingen på bilden heter Jim Sturgess och jag kunde knappt sluta dreggla. En kille med halvlångt spretigt lite rockigt hår, snälla och lite mesiga ögon - me like. Precis sån jag har hemma ju ;) Fast denna är ju brunett och min är blondis. ;P

Idga har jag varit med Oscars morföräldrar ute på deras sommarställe för att stänga av vattnet och fixa det sista inför vintern. Sen åkte vi till Oscars morbror där det vankades lite tårta eftersom mormor fyllt år. Mycket trevligt. Väl hemma i en tom lägenhet fanns inte matlagningslusten så det blev en gyrosrulle framför One Tree Hill. Nu väntar godisskålen med det överblivna godiset från igår och Gossip Girl.

Men hörrni, tycker ni inte min nya bloggdesign är fin eller? Tell me if you like it ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är fin. Theréze håller på att fila lite på en ny åt mej nu :) Din rubrik är lite väl liten och typsnittet är svårt att läsa

2008-10-19 @ 19:38:29
URL: http://krakunge.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0