Onsdagsskvaller

Okej. Jag hinner med ett litet snabbt inlägg - lite kändisskvaller vill vi ju ha såhär på onsdagsförmiddagen =P Men denna nyhet kanske inte är rolig för alla filmälskare.  Joaquin Phoenix slutar med skådespeleriet. Såhär säger han själv i ett utlåtande (hämtat från perezhilton.com)

"I want to take this opportunity... also to give you the exclusive and just talk a little bit about the fact that this will be my last performance as an actor... I'm not doing films anymore."

Sad sad. Han har gjort många bra filmer...eller ja, jag har iof bara sett Walk the line, men den va han ju kanon i =P Så det känns ju klart lite trist. Han kan ju inte vara så gammal.. så varför sluta? JO, Den Oscarsnominerade Hollywoodskådespelaren avslöjade i en tv-intervju i programmet "Extra" att han avslutar sin filmkarriär för att helhjärtat satsa på musiken. Så det är nog inte det sista vi ser av vår Johnny Cash-kopia =)

Kommentarer
Postat av: Line

Hejsan! :)

Brukar du köpa kläder från H&M eller Gina Tricot? Isf kan jag rekommendera att bli medlem här --> http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=98477

Det fungerar på det sättet att man ska försöka samla så många poäng som möjligt för att få presentkort hemskickat till sig, antingen från Gina Tricot eller H&M.. Och allt är gratis ! =)Så det skadar ju inte om man försöker :) Jag är medlem där och tycker det är suveränt! :) Lycka till! =)=)

2008-10-29 @ 13:13:23
URL: http://fineliine.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0