Redan ändringar i kalendariet för dagen

Två minuter efter det att jag postat mitt inlägg kommer O's mormor och bjuder med mig ut till Gullhäll för dagen - deras sommarställe som ligger en liten stund utanför Linköping. De ska stänga av vattnet och ta med blommorna tillbaka - bona igen inför vintern med andra ord. Sen blir det fika hos O's kusiner efteråt eftersom hans mormor fyllde år i måndags så blir det lite firande. O är ju inte med dessvärre, han sitter och råpluggar just nu. =( Sen ska han sova kvar här inatt så jag träffar inte honom förens imorgon kväll lagom till att vi ska åka och spela volleyboll. Lite trist. Jag hatar att sova ensam.

Kollade in min statistik nyss. Jag har alltid runt 40-45 besökare per dag, det roliga va att antalet unika besökare igår va 39, men alla sidanvisningar va 120. =P De 39 har alltså besökt mig väldigt flitigt igår ;) Det måste bero på min nya fina design! Jag har lätt den snyggaste designen ever! Är så jäkla nöjd. =) En liten förändring har redan tillkommit och det är att adressen till bloggen syns uppe i ena hörnet :)

Sen vill jag gratulera min älskade "lillebror" på födelsedagen!! Egentligen är det Oscars lillebror men han kallar mig för sin storasyster så då blir han självklart min lillebror! Grattis Viktor på 12årsdagen =) <3

Kommentarer
Postat av: Em

Hehe, du funderar inte på om det kanske kan vara för att du uppdaterar bloggen cirkus 2000 ggr per dag som du får så många sidvisningar? ;)

2008-10-19 @ 12:23:57
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0