Sett i affären

Det finns mycket spännande saker man kan springa på när man är i affären. När jag va och skulle köpa min lilla rosa bäbis (kameran) så hittade jag en väldigt söt liten elefant-tv ;) Tänk den i ett barnrum, hur sött som helst. Även fast jag tycker att barn inte ska titta på så mycket tv. Men jag skulle lätt kunna ha den i typ...bilen? =)

 

Det andra kanske inte är fullt lite roligt - inte än iaf. När jag kom till Willys idag så möts jag i entrén av en gigantisk hylla med julsaker!! Ljusstakar, julgransljus, luciakronor och en massa annat. Kan tycka att det är liiite tidigt kanske med tanke på att det är mer än två månader kvar till jul! =P Men ska det börjas, så ska det börjas i tid... eller kanske inte? Vi har ju knappt ens gömt sommarskorna än, kom igen! Lite mer tid kan vi väl få??

Kommentarer
Postat av: Nicole

Det är julskyltning nästa månad! ;)

2008-10-10 @ 19:49:43
Postat av: Diana

Okej:) vad skönt! Hoppas du får en toppenkul resa:)

2008-10-10 @ 22:33:32
URL: http://dianas.beroendeframkallande.se

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0