Sträckt handled

10 minuter in på volleybollen sträcker jag höger arm, underarmen. Jag är helt orkeslös i armen nu och det är svårt att skriva med den. Men jag spelade hela tiden och vi hade kul som vanligt. =) Och så himla skönt att komma igång med lite träning igen :)
Just nu sitter jag och tittar på en väldigt intressant dokumentär som skilldrar två familjers krisbearbetning efter world trade center. Vet inte när den spelades in, men det va nog bara upp till ett år efter tror jag och de tror fortfarande att deras anhöriga ska komma hem. Sorgligt och tragiskt, väldigt gripande.

HIF förlorade idag, mot Örebro. Så jäkla dåligt. Nu ligger de fyra och har ingen chans att vinna längre, eller jo kanske om både elfsborg, kalmar och ifk göteborg förlorar alla sina matcher ;P yeah right! haha. Kalmar vinner iår, det har jag trott ända från början.

det skakar i min högerarm. den behöver nog sova lika mycket som resten av kroppen och huvudet, så nu väntar kudden. godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: marre

hehe tack:D



Din blogg var också fin:D kommer nogkika in här fler gånger:)

2008-10-20 @ 23:18:06
URL: http://marrree.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0