suzie sicko

Jepp, ligger hemma idag och tycker synd om mig själv. Har sovit jättedåligt och vaknat hela tiden av hosta och av att jag knappt fått luft. Bihålorna kommer sprängas snart, det är jag övertygad om.. Så dagen kommer spenderas i soffan under täcket, med filmer, té och pjamas. Däremot så måste jag packa ihop två traderapaket och gå upp till Tempo och skicka iväg dem, har äntligen fått sålt mina gula jeans och ett par pumps :)

Har ju även lånat boken Socionomen i skolan, så en del av dagen kommer gå åt till att läsa den också :) Den verkar jättebra, är som en handbok för skolkuratorer och eftersom det är det jag gör min praktik som så kunde jag inte hitta en bättre bok ;P

nu ska jag göra nån frukost tror jag.
pusshej

Kommentarer
Postat av: identity

har du också den här förkylningen som går nu? :P det har i alla fall jag, det är så sjukt jobbigt..

sv: tack, jo jag har gjort den själv :)

2008-10-14 @ 13:12:36
URL: http://identity.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0