Välbehövligt utsövd

Vaknade strax innan 9 av att jag var ordentligt kissnödig, det brukar vara så på morgonkvisten. Smyger upp ur en tom säng och hittar Oscar vid köksbordet ätandes frukost som hans mormor så snällt gjort åt honom. Vi sov kvar här inatt eftersom O skulle till skolan tidigt idag och plugga inför tentan som han har på tisdag. Kvällen igår spenderades framför tv:n där vi såg filmen vi hyrt - 21. Den va riktigt bra och jag kan verkligen rekomendera den.
Nu har O gett sig iväg och jag sitter och surfar en stund medans jag försöker bestämma mig om hur jag ska spendera min dag. Måste lämna tillbaka filmen när de öppnar kl 11 och sen tror jag att jag tar tåget hem. Kanske tar jag en vända på stan när jag kommer fram, skulle vara kul att uppdatera garderoben lite. Har hört att Lindex har en kampanj med t-shirtar för att stötta insamlingen till Rosa bandet och bröstcancerforskningen. Kanske skulle bidra lite till det ;) Är även på jakt efter en tjocktröja, har så dåligt med såna så det borde stå som prio 1 på min lista. Förövrigt behöver jag fler leggings, det enda paret som jag har är använt alldeles för mkt vilket har resulterat i ett hål i skrevet ;P Tur att det inte syns när man går ute ;P Så ett par nya är nog att föredra!

Vad gör man när man sover borta och vaknar med håret på ända och varken har med sig borste, hårklämmor eller något annat? ;P Haha, man ser bara dum ut. Får blöta ner håret och kamma rätt det eller nåt. Inget smink har jag med mig heller, bara mascara, men som tur är så skymtade jag en eyeliner i gästbadrumsskåpet som O's mamma säkert lämnat kvar där. Så den tänker jag låna :)
Måste gå och fixa mig nu, skäms ju ;P haha

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0