11 september

2000-talets mörkaste datum. Katastrofer på många håll, bla World trade center och Anna Lindh. Tragiska händelser som vi aldrig kommer glömma. Och tyvärr är det nog inte sista gången något sådant händer heller. Terrorattacker har nästan blivit del av vardagen, dagligen hör man om självmordsbombare nere på balkan och jag blir inte förvånad längre när jag hör nyheterna. Det har helt enkelt blivit en del av vardagen, något som man rent av nästan förväntar sig ska hända. Sorgligt.

Jag är fortfarande missnöjd med håret, främst luggen. Den är så ojämnt klippt, ser hackigt ut, som en ojämn trappa eller något. Förstår inte att när man säger till frisören: jag vill inte ha etapper utan jämnlångt men urklippta längder - vad får man? Jo etapper. Tröga frisörer. Får verkligen sätta igång och massera hårbotten så att hårsäckarna mår bättre och att håret därmed växer snabbare, hoppas det inte är en myt ;P Om jag köper en fungerande plattång kanske inte ojämnheterna syns så mycket?


Det blev dessa stövlarna istället fast i mörkbruna. de andra fanns inte kvar i min storlek när jag kom till Skopunkten idag så de fick bli dessa, men tycker dessa är precis lika snygga =) har ju ett par svarta stövlar med hög klack som jag köpte förra året men de ska jag faktiskt sälja nu. Trivs inte i dem och får bara ont i ryggen när jag har så hög klack. Sen har jag en massa andra kläder och jackor som jag ska lägga ut på Tradera så jag kan nog få in lite extra pengar hoppas jag =)
Lägger in bilder på kläderna och stövlarna som jag ska sälja här och länkar till mina auktioner så kan ni ju gå in där och lägga ett bud om ni är intresserade. Och om det inte är något bud lagt och ni vill ha kläderna så hör av er till mig så kan vi nog göra ett kompis-pris ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0