Äntligen fredag.

Gud så skönt med helg, men jag fattar inte vart veckorna tar vägen. Det går så jäkla fort. Nu har jag en underbart lugn helg framför mig, det enda som är inbokat är kräftskivan imorgon hos Emma och Peter =)
Efter lunch idag så satt jag och min handledare i ett samtal och jag kände hur jag fick en otrolig huvudvärk som bara blev kraftigare och kraftigare, kunde knappt koncentrera mig. Det satte sig bakom ögat och gjorde det omöjligt för mig att koncentrera mig och knappt ens vilja hålla ögonen öppna pga ljuset. Migrän tänkte jag och Eva skickade hem mig 2 timmar för tidigt. Så nu har jag tagit en stark tablett och vilat två tvimmar och känner mig lite piggare, men har fortfarande ont. Dessvärre måste vi åka och handla lite till helgen och de tär lika bra att göra det nu när det fortfarande är lite lugnt och inte den värsta fredagsruschen har kommit igång.

Ikväll blir det bara lugnt. Så skönt!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0