Äntligen helg.

Av någon anledning så blir överskriften på de första inlägget som skrivs på fredagar "Äntligen helg". Haha. Men det är ju så. Det är verkligen äntligen helg. =) Veckan har varit händelserik minst sagt. Hade mitt första riktiga samtal idag. Blandade känslor där ja. Det gick bra men det va svårt. Min klient sa inte så mycket, vilket gjorde samtalet svårare. Men men. Det är ju sånt man lär sig. :) Känns skönt att vara igång lite iaf.

Idag har Oscar och jag storskrubbat hela lägenheten. Köket fick sig en finputsning och resten av lägenheten är skrubbad från golv till tak. typ iaf ;P Men riktigt duktiga har vi varit. Vi belönade oss med en tupplur i sängen tidigare och lite chokladpudding för en liten stund sedan. Ska äta det igen sen till efterrätt efter tacosen som vi ska bjuda på när hans familj dyker upp. De har nog bara kört halvvägs än sålänge så skulle inte tro att de kommer förens kl 9 eller så. Lite sent men det blir så ibland. Imorgon fyller älsklingen år så först blir det väl lite firande på sängen på morgonen och sen får vi se vad vi hittar på. Funderar på att gå ut på stan och äta lunch allihopa iaf. Sen blir det Italiensk afton på kvällen med buffét som jag ordnat. Efterrätten blir inte den traditionella tårtan dock eftersom Oscars bror är nötallergiker och det är svårt att hitta tårtbottnar som det inte står: kan innehålla spår av nötter i. och hans pappa är gluten... så det blir svårt. Så det blir faktiskt bananamarängswiss. :) Glass, grädde, chokladsås och maränger :) Smaskens.

Nu ska jag kolla på X-effect och Next, sen måste jag nog börja göra tacos snart =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0