Bilder från helgen

Här kommer lite bilder från helgens bravader, bland annat från älsklings födelsedag.
Självklart fotade med mina rosa bäbis =)

  
Bild 1: Micke, Oscar, Oscars mormor
Bild 2: Brorsorna Petter och Viktor och mamma Monika.
Bild 3: Oscar med sin nyinköpta röjsåg (vafan han nu ska ha den till ;P) och Monika med sina fulsnygga cowboyboots. Inköpta på loppisen ;P

 
Bild 4: Brorsorna. Oscar är faktiskt äldst trots att han inte är längst ;P
Bild 5: Lillebrorsorna busar, så söta :)


Bild 6: Oscar i sin fina skjorta som han fått av svärmor och iklädd en hatt som jag försökte få honom att köpa, men det lyckades ju inte såklart ;P

Verkar inte som om jag fastnade på kort denna gången, men det blir ändring på det i helgen när jag ska hem till nicole =) Då ska det fotas. kanske ut i pålsjö skog på lördag om det är fint väder?

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0