BodyBalance

Nu ska jag strax iväg och köra lite BodyBalance. Ska bli härligt att komma igång med det igen. Hoppas Elin dyker upp också, det är tråkigt att träna själv + att det va längesen vi träffades och vill höra hur hon mår.

Idag shoppade Eva och jag på arbetstid ;) Riktigt nice. Vi gick på stan i typ 3 timmar för att införskaffa priser till DjäkneAntiRökKlubb - DARK. Blev lite presentkort här och där, tror det kommer uppskattas. Tänk va skönt för Eva att få betalt för att shoppa ;P Bara jag som sliter utan lön, haha ;P Efter praktiken så gick jag själv en liten kort runda på stan och införskaffade mig en grå t-shirtklänning samt en kort denimkjol med hög midja. Äntligen har jag hittat en. Det är inte en sån jag trodde jag skulle köpa, trodde alltid det skulle bli en som va lite längre, men detta blir skitbra. Ska ha den när Niccan och jag ska ut och parta nästa lördag ;)

Förhoppningsvis får jag min kamera imorgon och då ska jag fota mina nya kläder och lägga ut dem här ;D

Ligger lite efter med min ART-läsning märker jag. Har 70 sidor kvar att läsa typ, och hela helgen går ju bort eftersom vi får besök. Så jag måste lägga på ett kol om jag ska hinna färdigt. Får dela upp sidorna på de dagarna som är kvar och läsa varje kväll innan jag somnar. dessvärre är detta en lånebok från skolan så jag kan inte markera i boken ;(

Ahwell. Nu har jag brottom om jag ska hinna ta nåt att äta innan jag ska sticka till träningen. Spårvagnen går om 25 minuter. Busy busy.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0