Brännboll

Idag va det en väldigt... annorlunda dag på praktiken ;P Eleverna hade halv hemsdtudiedag så de gick bara fram till lunch. Men fram tills dess hade vi att göra ;P eller ja, jag. Vår skolsköterska va inte på plats idag för hon va på en annan skola så inom loppet av 5 minuter så kom det tre elever som hade slagit sig och jag fick agera sköterska ;P Det va ganska kul ;) det va inga stora skador utan lite blåmärken och skrapsår, men det va kul att få hjälpa till på ett annat sätt. Efter lunch så gick eleverna hem som sagt och vi lärare och övrig personal hade friskvård =) Hela lärarstaben ut på grusplanen och spelade brännboll. Så jäkla roligt. Jag har aldtig varit i en sånhär personalgrupp eller sett en sånhär personalgrupp någonstans tidigare! Alla är helt underbara och öppna och skrattar och pratar med alla, hejjar på även om man är i motståndslaget. Jag fick höra en del : "Heja HIF" när jag skulle slå ;P haha.

Nu ska jag byta om och sedan göra köttfärssås lite snabbt innan jag drar till gymet ;)
Tja ;)


Kommentarer
Postat av: N

Låter som en bra dag på jobbet. :)

2008-09-16 @ 18:36:53
URL: http://enterthecircus.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0