"Det är faktiskt kul att gå på fotboll"

Men no shit lixom ;P haha. Så sa kommentatorn på tv precis från matchen mellan Malmö och Helsingborg som visas på TV4sport just nu. Vilken jävla snilleblixt ;P Det är alltid så kul att lyssna på kommentatorerna för de kan komma med så mycket dumma saker. Ta tex den klassiska kommentaren från Arne Hägerfors: det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk. Oxå en snilleblixt ;P

Nu har jag precis smällt i mig lite mat. Idag blev det ugnsstekt falukorv med potatismos. Tycker alltid det är svårt att komma på vad man ska göra med falukorven, oftast blir det bara stekta skivor med makaroner, men det är faktiskt barnsligt gott. För när man gjort korv stroganoff ett antal gånger så vill man komma på något nytt. det är då man går in på den här sidan ;) Falukorvens förlovade land =) Massor med roliga recept på olika falukorsrätter. Så har du falutorka någon dag så klicka in här och kolla :)

Nu ska jag äta glass med bananer och chokladsås och hejja fram mitt HIF till vinst i derbyt.
Pusshej.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0