En trött Susanna

En väldigt trött Susanna sitter här vid dattorn och bloggar en blund.. eh.. stund. Det blev sent igår. Inte bra. Volleybollen drog ut på tiden, eller ja, Oscar och jag stannade en extra halvtimme och spelade. Sen blev det McDonalds. Somnade nog inte förens 00.20 eller så. Väldigt dumt när man ska upp 6.30. och just nu är det väldigt dumt att sitta här i pjamas och äta frukost helt osminkad och med en väska som inte packar sig själv och bussen går om 40 minuter vilket betyder att jag måste gå om ca 32. Så jag borde nog lägga på ett kol faktiskt. Men det är ingen vanlig dag på praktiken idag. Eleverna har orientering och slutar redan kl 12, de är inte alls i skolan över huvudtaget så Eva och jag ska faktiskt shoppa - på arbetstid ;P Vi ska inhandla priser till utlottningen i AntiRökKlubben :)

Nu MÅSTE jag verkligen sätta fart.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0