Helgen redan slut

Eller ja, några timmars skön avslappning är det kvar. Men helgen har verkligen gått i ett och då ska det bli skönt att bara ligga i soffan och slappa. Jag är så trött att jag knappt orkar skriva, eller ens resa mig för tillfället. Vill bara sova, men somnar jag nu kommer jag inte kunna sova ikväll sen och det behöver jag när jag börjar kl 8 imorgon. Då är det även ART-utbildningen.. =S Gillar det inte, det är hur intressant som helst men jag hatar verkligen rollspel. Men men.

Helgen har varit underbar med besök från skåne i form av Oscars familj. Han fyllde ju år igår så det va mys hela dagen med god mat och mycket presenter och shopping. Monika och jag gick på stan i flera timmar och införskaffade oss lite nytt till garderoben. Jag fick mig en lite längre stickad väst som jag haft på mig idag utanför min korta svarta kjol. Köpte även en svart t-shirt med tryck på Gina som jag haft under västen idag ;P En eyeliner som jag oxå haft på mig ;P Annars blev det nog ite mycket mer åt mig, däremot handlade Monika för säkert närmare 2000 ;P Hon va på riktigt shoppinghumör och fick sig två jackor och ett par stövlar bland annat ;P haha.
Vi har haft det underbart helt enkelt och det är tomt nu när de har åkt :(

Usch. Jag mådde så jäkla illa igårmorse så jag trodde jag skulle spy. Det var väldigt obehagligt men det släppte efter ett tag. Nu känner jag det igen, men det är nog för att jag börjar bli hungrig.

Ska kolla färdigt på Gossip Girls och sen hoppas jag det är One Tree Hill =)
Ikväll har Oscar lovat (på eget initiativ dessutom ;) ) att vi ska se Sex and the city-filmen =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0