I believe in a thing called love

Världens sämsta låt förövrigt blää. =P

Nu är jag hemma efter en händelserik dag på praktiken. Har blivit några intressanta möten på förmiddagen och sedan lite aktiviteter med eleverna på eftermiddagen. Nu sitter jag och väntar på att Johanna ska ringa och då ska vi till IKEA. Alltid full rulle här förstår ni ;P Hoppas bara att jag hinner hem till träningen och att det finns platser kvar :S Såg nu att det var 9 obokade platser och jag vågar inte boka eftersom man får en varning om man bokar en plats och sedan inte kommer. Och jag har redan en varning. Efter 3 (eller om det är 5) varningar så kan man inte längre boka passen via nätet. Så jag vågar inte boka om jag inte skulle hinna dit och boka av. Så jag får se hur det blir när jag kommer hem. Ska iaf köpa en tvättkorg och tavlor på IKEA. Oscar drog sönder vår tvättkorg innan sommaren så nu ligger det en stor hög med smutstvätt på golvet i klädkammaren ;P Inte så snyggt direkt.

Dessa tavlor ska pryda väggarna i vårt kök =)
TRILLING Bild, set om 3

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0