Kalasmottagningen

Igår va det dags för den årliga Kalasmottagningen i Cloetta center för alla studenter på Linköpings Universitet. En väldigt rolig tillställning och så även iår =) Jag hade feber under dagen igår och va väldigt osäker på om jag skulle gå eller inte men efter ett par ibumetin och en vilostund kände jag mig riktigt pigg och vi bestämde oss för att gå en stund. Vi hade jätteroligt verkligen; jag, oscar och emmie struttade omkring inne på cloetta och dansade och sjöng och hade allmänt trevligt med alla andra studenter som va där. Mando Diao's konsert var superbra och studentspexet innan det likaså. Men när studentgruppen Dekadans uppträdde kände jag en enorm tomhet. Jag visste inte hur mycket jag saknade dansen. Det gjorde ont i mig när jag såg deras koreografier och hur roligt de hade på scenen och jag önskade att det var jag som fick vara med där. De har testa-på dagar under september och jag är väldigt sugen på att gå dit.

När konserten var slut så skulle jag och Oscar gå hem till hans mormor och morfar som bor mitt i Linköping och sova där. Vi gick 25 minuter i skyfall. Jag har nog aldrig varitså blöt i hela mitt liv. Haha. det blev en väldigt varm dusch när vi kom fram och sedan ner under ett varmt och bylsigt täcke tillsammans. Somnade på fläcken men vaknade med förkylning, huvudvärk och feber. Perfa. :( Blir ingen föreläsning om barnfattigdom för mig idag :( Däremot så måste jag ta mig till stan sedan eftersom jag ska till naprapaten och äntligen få ordning på min nacke :)

Bilder på oss som dränkta katter kommer ikväll ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0