Kräftis.

Igår va det kräftskiva för hela slanten. Eller ja, det va väl egentligen mer en vanlig fest med inslag av kräftor och snaps ;P Vi hade riktigt roligt och sjöng Singstar i typ 4 timmar. Jag tror jag sjöng minst 3 av dem ;P haha. Riktigt roligt att skråla ut Mr. Brightside tillsammans med Sofie. Tack vännen för en underbar kväll och tack till värdparet för allt ni ordnade och tack till alla andra för trevligt sällskap =) Men, jag har ju inga bilder att visa för jag har ingen kamera. Men det ändras väldigt snart. Ska nog faktiskt ta och lägga min beställning på min rosa kamera idag!!

Idag blir det en pillig dag. Dvs. städ och tvätt. Har precis strippat av soffan sina kläder, dessa ska nu tvättas för första gången på två år. Har även dammsugit den, och jag må säga att jag sett mindre grusiga soffor ;P Vi köpte ju denna soffan begagnad när vi flyttade hit och de som haft den tidigare hade en svart labrador.. och jag har kämpat i två år med att få bort alla hundhår och nu tror jag faktiskt att jag lyckats :)

Kanske ska försöka plugga lite idag också.. Har ju ca 70 sidor kvar att läsa tills nästa måndag om ART. Så jag kan lika gärna ta lite idag. Sen skulle jag kunna fortsätta med min socionomhandbok ;P Känner mig väldigt duktig som gör det på min lediga tid. Den här "handboken" gör jag endast för mig själv, för att jag ska få friska upp mina kunskaper om yrket och ha något som jag kan använda mig av i mitt framtida yrke. Jag som brukar klaga på min dåliga självdisciplin, kanske inte är så dålig ändå. :)

Något jag är väldigt trött på: morgonförkylningen. Jag har nysit och snörvlat var-varannan morgon sen jag började praktiken. På kvällarna känner jag mig trött och hängig och jag känner att det är något på gång. Men det bryter ju aldrig ut. Kan det inte bara komma så jag får det överstökat. Bara jobbigt och gå och vänta på en förkylning som man känner är på gång men som aldrig kommer. Kan lova att förkylningen kommer lagom till att jag ska till Berlin. Skulle vara just typsikt.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0