Lååång onsdag

Idag har det varit en riktigt lång dag. Började praktiken 8.00 och kom hem för en halvtimme sedan - 21.00. Har inte haft praktik ända fram tills dess såklart, slutade kl. 16 och sen gick jag en snabbis på stan och inköpte ytterligare en födelsedagspresent till Oscar som fyller nästa vecka. Sen bar det iväg ut till Lindö och barnvakteriet. :) Mysigt värre är det. Men nu är jag trött. Riktigt trött. Eller ja, inte bara nu - jag är alltid trött nuförtiden. Börjar fundera på om jag har dåliga blodvärden eller om det är något jag går och dras med för jag är verkligen sjukligt trött hela tiden. Jag har svårt att koncentrera mig, jag skulle kunna tuppa av och somna stående, har svårt att hålla ögonen öppna - allt detta på dagtid. Det är en väldigt obehaglig känsla som jag har i kroppen när jag känner mig såhär och jag blir lite orolig om det är nåt som är fel. Nog för att man kan vara trött men detta är verkligen varje dag och det känns konstigt. Tycker att jag borde kommit in i rutinerna med tidiga mornar och långa dagar men kroppen vill inte vänja sig. Det är ofta en plåga att sitta på mötena för jag måste nypa mig och ändra ställning hela tiden för att inte tuppa av. Yr av trötthet är jag. Fattar inte vad det kan vara för fel??

Ikväll är jag ensam hemma. Hatar att sova ensam. Men ibland måste man ju det.
Trött i vänsteramen efter att ha burit på Elsa hela kvällen.
Sova ska jag nog strax. Sova ut imorgon bitti.
Vara duktig och plugga imorgon,
träna hade jag oxå tänkt.
+ naprapaten
Där har ni min dag imorgon.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0