Lugn måndag

Det blev en ganska lugn måndag ändå. Sitter fortfarande på praktiken, har tagit en liten paus från allt pappersarbete som jag sitter med för tillfället. Håller på att sortera händelserapporter i pärmarna och även kontrakt till Anti-rök-klubben. Har inte hänt så himla mycket idag, har iof fått ha ett samtal själv :) Det är så roligt men samtidigt så otroligt svårt. Jag vill tro att det går frammåt och att jag kommer bli bättre och bättre på det tidsnog.

Däremot så har jag idag hoppat av ART-utbildningen :( Det känns jättetrist och jag sitter och sneglar upp mot klassrummet där utbildningen pågår precis just nu. Såhär ligger det till för er som är intresserade: Jag har inte mått så bra de senaste veckorna, det är någonting som inte stämmer med min kropp och speciellt magen bråkar lite med mig. Jag tror att det mest är stress och att jag tagit på mig alldeles för mycket saker denna terminen - två praktikplatser, en kommunutbildning, en art-utbildning, skolan på det, allt med Oscar hemma och annat som jag funderar mycket över. Jag har inte fått någon tid för mig själv att fundera över det jag funderar över, vad jag känner inför olika saker osv. Kroppen säger ifrån. Min handledare va snäll och förstod mycket väl vilket är skönt. Men jag ville verkligen få art-instruktörsutbildningen, det hade varit så bra att ha. Men får bli vid ett senare tillfälle.

Ikväll blir det volleyboll. Försöker få med Filippa oxå ;)
Nu måste jag göra lite pappersarbete innan jag beger mig hemmåt.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0