Måndagsfix

Efter en lååång dag på praktiken sitter jag nu återigen i soffan med datorn i knät. Åh va jag trivs i denna positionen ;P Haha. Idag har jag varit på Djäkneparken hos Eva, en givande dag med mycket möten vilket inte alltid är så roligt utan lite långtråkigt men väldigt givande. Va en sväng på Balder/Frideborg där jag fick träffa Sandra =) Hade ett nätverksmöte med lite folk från skolor och socialtjänst etc där de diskuterade en utbildning som de gått. Jag och Sandra kunde inte tillägga så mycket eftersom vi varken är färdigutbildade eller har gått den utbildningen som de pratade om. Men det va intressant att lyssna på. I övrigt har vi haft elevhälsoteam och personalmöte. Imorgon blir det lite aktiviteter igen på eftermiddagen, låter bra. Är inte van att sitta still så mycket så jag blir så trött.
Hade tänkt att träna ikväll med Elin men de passen lockar inte alls idag. Får bli en lång runda ikväll istället - någon som vill hänga på? Imorgon ska jag dock gå till gymet, då börjar BodyBalance som ersätter Powerpilates som jag gick förra terminen, ska bli intressant och se vad det är :) Men va bra att jag inte går till gymet idag...hmm...här sitter jag och käkar chips istället ;P haha.

Nu ska jag göra en thaigryta och vänta på att Oscar ska komma hem =)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0