Min farmor har blivit galen ;P

Jo men jag skojjar inte. Ni vet ju att jag berättade att farmor, för ca 5 veckor sedan, vann på postkodsmiljonären - 200 000 och en bil :) Hon va ju med på tv och allt! Idag ringde hon - kolla din bank. Satt in 5000 till mig. Hon är inte klok. Och vi är 7 barnbarn, alla har fått lika mycket. + att min pappa och faster och farbror fick det dubbla + att barnbarnsbarnen fått 2 var. Herregud. Men jag tackar och tar emot självklart, jag är inte den som är den ;)

Så nu har jag beställt min kamera :) Det blev den rosa - leksakskameran Emmie ;P Men jag älskar den :) Den är sååå fin och rosa och fin och rosa.. :D Mwah! Hoppas jag får den snaaaart. Vill fota.nu

Klicka för att se större bild

Kommentarer
Postat av: Em

ler Du kommer säkert att trivas jättebra med din nya fina kamera. Förresten, vill du kanske ha mitt kontonummer och bifoga det till din farmor? ;)



Kram...

2008-09-22 @ 18:42:05
URL: http://delaem.blogg.se/
Postat av: emma

japp fixat headern själv... men din va ju superfin me =)

2008-09-22 @ 19:05:55
URL: http://mividaa.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0