Mitt framtida jag

Sån här frisyr (och färg) har jag för avsikt att skaffa mig inom en ganska snar framtid. Jag är så trött på mitt hår och på att vara helbrunett så jag ska väl gradvis bli ljusare nu tänkte jag. Ska börja med att använda slingpaketet jag köpte i somras, sen blir det lite sådana paket under hösten. Ett i månaden kanske eller så. När jag är i Thailand så hoppas jag att håret bleks lite oxå så man får lite hjälp på traven. Efter 8 år som brunett så börjar jag längta tillbaka till ett liv som blond. jag är naturligt blond egentligen, kan man inte tro ;P Har varit mörk sedan i 8an.. och det är ju som sagt några år sedan. Vad tycker ni? Tror ni jag kommer passa i detta? =)



kanske ska köpa mig ett par bruna linser oxå ;)
Hilary Duff är för jävla snygg altså. Tänk om man såg ut så..

Kommentarer
Postat av: MBip

Hej! Läste din kommentar på min blogg i dag. Riskokaren fungerar bra men man måste riset värmas lite längre än vad som står i bruksanvisningen. Den är värd pengarna absolut!

2008-09-05 @ 23:47:15
URL: http://bippas.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0