Ni anar inte..

.. hur otroligt skönt det va att få sova ut imorse. Vaknade av klockan 9.45. Försökte att inte sov alltför länge för då blir det väl svårare för mig imorgon kan jag tro. Men skönt va det iaf, även fast det inte fanns någon Oscar i sängen. Hade på klockradion från kl 9 så jag fick snooza lite. Nu sitter jag i soffan, fortfarande i pjamas, och tittar på Våra bästa år, som jag inte sett på flera veckor nu. Lite roligt att se vad som pågår just nu i serien. Man kan inte annat än skratta ;P

Har bestämt att jag ska vara i skolan kl 12. Sitta där och plugga till strax innan 15 för då ska jag till naprapaten, och eftersom det ligger i samma hus som World class så går jag in en sväng där och tränar lite. Ska kolla om de har några pass vid 16-tiden som jag kan gå på, annars blir det bara lite maskiner.

Oscar har labb ikväll, så han kommer hem sent. Säkert runt tio. Blä. Ensamma kvällar suger. Funderade först på om jag skulle strunta i gymet då direkt efter naprapaten och gå på stan en sväng istället för att gå dit lite senare så jag slipper sitta hemma alltförmycket själv under kvällen, men gör jag det så kommer jag aldrig komma till gymet så det e lika bra att jag går dit när jag ändå är i samma hus! Idag ska jag börja!!!

Imorgon är det fredag =) Det betyder att det snart är lördag och då är det dax för kräftis hemma hos Emma och Peter =) Ska bli så jäkla roligt :) Men innan det har jag lite att göra - nämligen plugg. Så jag måste skutta in i duschen nu och göra mig iordning :) Pusshej

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0