Nu ska jag bli pigg!


Nu ska jag ta tag i mitt liv och bli pigg igen. Är inne i en väldigt trött period där det händer mycket. Framför allt är det praktiken som tar min energi men också att inte få sova ut ordentligt och saker som händer runtomkring mig hela tiden.
Nu har jag varit hos naprapaten som har dragit, knakat och brakat i min nacke och rygg vilket gjorde att jag blev ännu tröttare. Men det är fullt normalt säger dem ;P Skönt som bara den va det. Brakade loss ordentligt i ryggen och han fick till några knäppar i nacken med =)

Nu måste jag ta tag i träningen så jag blir piggare. Har skjutit upp det alldeles för länge nu. Har även varit och köpt vitaminer som jag ska ta dagligen. Hoppas jag blir piggare av detta nu tillsammans med träning och bättre kost!

Kommentarer
Postat av: Em

Nöff, nöff... ;)

2008-09-04 @ 18:43:22
URL: http://delaem.blogg.se/
Postat av: malin

vilken naprapat var du hos? dyrt? skulle också behöva gå så jag slipper ha huvudvärk hela tiden men vill gärna ha en som någon rekomenderat så man vet vad man får .)

2008-09-04 @ 19:25:23
URL: http://malinjk.blogspot.com

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0