Om mig :)

Tänkte att ni som läser bloggen ska få en liten inblick i om vem jag är. Ni får gärna ta den här och posta på er gen blogg om er själva, lämna isf en kommentar så kan jga gå in och läsa om er oxå ;)

Om dig.

1. Hur mycket är klockan just nu? - 15.34
2. Fullständigt namn? - Maria Susanna Jakobsson
3. Vart bor du? - Norrköping
4. Hur många barn vill du ha? 3 :)
5. Vill du gifta dig? Absolut
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar mest
7. Har du ätit sushi? Rå mat, nej fyfan.
8. Favoritglass? Gammeldags hallon *mums*
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Ehm....bara müsli för tillfället.
10. Humör? - Idag, alldeles underbart :)

Grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - haha, nej.
2. Har du en hund? -  Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? - inte utan Oscar!
4. Tror du på spöken? - ibland?

Fem SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? - Nejtack.
2. Skulle du vilja väga mer? - Ohnej. Det räcker gott och väl med de extrakilona jag fått sen jag blev sambo ;P
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Tycker det funkar bra som det är nu ;)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej, det räckte med igår...

Tio KAN.

1. Kan du röra på öronen? - Absolut, dock ej mitt partytrick ;P
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Nej
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Självklart.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Ja.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja.
7. Kan dina vänner lita på dig?- Ja.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - vet inte.
9. Kan du suga? - hahahahaha
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - jadå, snål som jag är. nemas problemas ;P

Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja .
3. Har du syskon? - Ja 2 st.
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Jodå
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - inte vad jag vet
6. Har du varit full den här månaden? - ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - börjar bli
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - beror på vilken sorts puss man menar ;P
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej.
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger eller gjort det? - nej
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Tack o lov inte
14. Har du haft sex med mer än tre personer? Nej
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej .

Tjugo VEM.

1. Vem är din bäste vän? Nicole! =)
2. Vem älskar du? Familjen och vännerna och Oscar såklart
3. Vem hade du senast sex med? - Dum fråga
4. Vem vill du bli full med? - Nicole! :)
5. Vem är den bästa artisten? - Oj vilken svår fråga. Winnerbäck och Melissa Horn är grymt bra, speciellt tillsammans :)
6. Vem pratade du senast i telefon med? - Emma.
7. Vem har du en liten crush i? - Det säger jag inte ;P
8. Vem är snyggast i hela världen? - Angelina Jolie och Casey Affleck
10. Vem är snällast i världen? - Jultomten :)
11. Vem är din bästa kompis? - Fortfarande Nicole, jag tänker inte ändra mig ;P
12. Vem vill du prata med? - Emily, det va så länge sen :(
13. Vem sov du senast med? - Oscar
14. Vem såg dig full senast? - Lina
16. Vem vet allt om dig? - Nicole och Oscar
17. Vem hatar du mest? - Hatar är ett dumt ord...
18. Vem kramade du senast? - Oscar
19. Vem kan berätta allt för dig? - Oscar och Nicole och alla som litar på mig.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0