Onsdag morgon

Onsdag morgon, kl 07.20. Jag borde egentligen inte sitta här utan jag borde ta och äta min gröt som är färdigputtrad sedan länge. Kommer säkert vara som gummi. Men jag måste få sitta lite. Lugna ner mig. Är fortfarande arg och besviken sedan igår. Det är jobbigt att vara sambo, tar extremt på krafterna. Speciellt när man bråkar.. Men ikväll är det Kalasmottagningen och jag hoppas vi är sams tills dess.

Igår va jag som sagt på IKEA med Johanna. Fick äntligen köpt mina efterlängtade tavlor och de står nu där de ska hänga ;P Oscar får sätta upp dem vid ett senare tillfälle. har även monterat den nya tvättkorgen som har två fack vilket är superbra. Vit tvätt i den ena och allt annat i den andra. Så sparar man liiite tid iaf nere i tvättstugan på söndag när det är vår tur att tvätta. Vi har så mkt tvätt så jag egentligen skulle behöva hela dagen. Men vi får se hur mycket vi hinner tvätta. Förövrigt köpte jag lite prydnadssaker till köket och vardagsrummet, en ny toalettborste och några handdukar. Känns bra att ha detta gjort nu även fast det är såå mycket annat i lägenheten som jag skulle vilja byta ut.


Men men.
Nu ska jag äta den kalla sega gröten och sen bege mig iväg. Studiebesök på Fyrbylund idag =) Sen Kalas ikväll. Jippie??

Kommentarer
Postat av: Sara

Blev det någon Kalasmottagning för din del ikväll? Hoppas du mår bättre iaf & kryar på dej snart!



o att det löser sej med pojkvännen också, sambolivet är tufft ibland men himla mysigt också!



Kram på dej!

2008-09-03 @ 21:45:09
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0