Oväntad kväll

Hela dagen har jag ställt in mig på att jag äntligen skulle ta mig till gymet för lite BodyBalance, måste få igång kroppen ordentligt - det är bara 3 månader kvar (idag prick!) tills jag åker till Thailand och då måste magen va i trim om jag ska synas i bikini i två veckor ;P Men när jag hade tagit på mig träningskläderna, gjort färdigt maten och skulle gå iväg så blev jag alldeles yr och fick lägga mig lite + att det blev lite tjaffs hemma om det gamla vanliga så jag orkade inte gå. När vi pratat lite så bestämde vi oss för att mysa i soffan och titta på film ihop och det har vi gjort nu: Wanted. En helt okej film, totalt annorlunda än vad jag förväntade mig men det är ju bara bra. Angelina var lika snygg som vanligt ;P.

Jag måste förbättra min självdisciplin. Eller så måste jag inse att min kropp ser ut som den gör och jag måste lära mig älska mig själv som jag är. Dit har jag en lång väg att gå. Men det måste gå.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0