Poeple get down on your knees for the crowd

Lördag lördag lördag. Finns det en bättre dag egentligen? Mitten av helgen och man vet att man har en skön kväll och ännu en dags vila framför sig. Oftast. Oscar och jag började vår lördag med en lång sovmorgon, halv 11 gick vi upp efter att ha mornat oss i sängen ett tag. Vi åt god frukost och sen bar det iväg ut till Abborreberg med Johanna där vi gått en lång promenad i skogen. Gick i 50 minuter lite drygt så det måste varit några kilometer vi gick. Får kolla upp det.
Nu väntar ett skönt badkar där jag ska skrubba och peela mig från topp till tå så jag kan få lite ny brun färg när jag solar i veckan. Sen blir det nog lite lunch, locka håret, sminka mig och sen bär det av på kräftskiva! =) Ska bli riktigt roligt!!!

Men nu väntar badkaret.
Puss

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0