Rumpan i soffan

Vilken kväll det har varit. Jag skulle pluggat ART, men det blev inte så. istället har jag varit och hämtat min vackra kamera, som jag dock inte testat än för den var tvungen att ligga på laddning i två timmar först. Gjorde lite mat i form av ugnsbakad kyckling med ris och örtsås. Sen åkte vi till Willys och storhandlade inför Oscars kalas på lördag. han fyller ju 21 den lille knodden och hans familj kommer upp på fredag. Så på lördag kväll blir det Italiensk afton med bland annat tomat&mozzarella-sallad, olika sorters skinka, färgglad pasta och lite annat gott. Ska bli trevligt. Har dock inte bestämt än vad vi ska äta när de kommer upp på fredag eller till lunch på lördag. Men jag skulle tippa på att det blir typ tacos på fredag.

Men nu efter den hetsiga kväll har jag placerat rumpan i soffan och orkar nog inte röra mig. Fast jag är lite sugen på att leka med min kamera lite. Skulle ju fota kläderna jag köpte igår. Men just nu är jag så trött att jag inte orkar röra mig ;P haha.

Usch va jag ligger efter med min ART-läsning.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0