Saturday morning

Jag har sovit ganska mycket det senaste dygnet ;P Mycket mer än vad jag är van vid och förhoppningsvis va det precis vad jag behövde. Igår när vi hade ätit satte vi oss i soffan jag, oscar och petter för att kolla på en film med Jack Black - Envy. Den började 21. När klockan va 21.45 sov jag. Sen sov jag genom hela filmen, som slutade 23. Vaknade till en stund för att snabbt kolla mailen och borsta tänderna och sen stensomnade jag igen vid halv 12 och sov tills nu - 9.30. Underbart skönt att få sova ut efter en hård vecka. Nu ligger jag med täcket och kudden i soffan med datorn i knät och en av mina favoritfilmer - The Holiday - på tv och med ena handen i skålen med chips som blev över från igår =) Varför är överblivna chips som blivit lite sega det godaste man kan äta på morgonen? ;P

Btw så letar jag fortfarande efter någon som har lust att spendera lite tid med mig ikväll? ;)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0