Sett på stan

Efter praktiken så åkte jag direkt till naprapaten för lite mer knak och brak i rygg och nacke. Otroligt skönt. Ja, kanske inte knakandet i nacken men allt annat. Han föreslog ackupunktur nästa gång och det är jag lite osäker på... min rädsla för nålar gör ju att jag inte är supersugen på att få en massa nålar inkörda i nacken ;P Det enda som kan vara positivt är att jag inte ser dem ;P Men ändå. Det tåls att tänkas på lite tills nästa vecka.


Precis när jag kom till naprapaten så va jag tvungen att springa och kissa lite fort innan jag skulle in och bli knakad på ;P Inne på toaletten möttes jag av något supergulligt och som jag aldrig sett någonstans. På sanitetspåsehållaren stod en liten söt burk med hjärthålrunt och i den hade de fint satt i tamponger. Den stod där och va så söt bredvid en annan söt liten sak: nämligen en såndär behållare som man trycker på när det luktar lite kasst inne på dass. ;P Ja, vafan heter det då? ;P Iaf, den va jättefin med delfiner på =) Gjorde mitt toalettbesök väldigt mycket mer behagligt och roligt måste jag säga, haha. Satt där och fnissade för mig själv ;)

Väl på stan så gick jag och fönstershoppade lite och förbi gick tre pappor med sina barnvagnar. Det va så himla sött. En väldigt ovanlig syn måste jag säga. Förmodligen tre pappor som va pappalediga samtidigt med sina små sötnosar, gick där och strosade på stan tillsammans och pratade - precis som mammalediga gör. Gulligt värre =) det finns alltså hopp för mänskligheten ;)

Enkel Dra På
Nästa syn på stan va dessa. De uppenbarade sig för mig på Skopunkten när jag va där för att leta bra höstskor och inte efter stövlar. Men som alla vet, när man letar efter något så hittar man aldrig det utan bara annat kul. Tex, jag har letat hösttröjor (tjocktröjor) i 2 veckor men hittar inga. Däremot hittar jag väldigt snygga sommarkjolar och sandaler jag gärna vill ha ;P haha. Men, jag köpte aldrig stövlarna. De kostar bara 349:- tror jag men jag va lite småstressad till frisören och kön va lång plus att deras kortmaskin verkade krångla, som om det aldrig hänt förut ;P Var tredje gång jag handlar på skopunkten så är deras kortmaskin sönder. Såå man blir ju inte förvånad. och då kände jag att jag inte hade någon lust att ställa mig där med 5 pers före som alla säkert skulle handla med kort ;P


Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra till kvällsmat. Ingenting är framtaget ur frysen som vanligt.. så det får bli något som tinar snabbt. Köttfärs alltså. Köttbullar gjorde jag häromdagen och frisbeebiff förra veckan. vad ska det bli idag då? Någon som har något bra tips på en enkel och smarrig köttfärsrätt?

Kommentarer
Postat av: cornelia

låter superkul. jo nu ska dom här kedjorna dra ut mina hörntänder. som ska gå fortare. sen när dom är ute blire bort med tandställningen. det kommer ta typ ett och ett halv år typ!

2008-09-10 @ 18:20:11

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0