Sexigt värre ;)

Nu ska jag snart på mig mitt blommiga förkläde och ställa mig och laga tacos. Antar att svärföräldrarna ringer snart och säger att de börjar närma sig. De borde göra det iaf, annars blir det vääääldigt sen kvällsmat. Sen får vi se hur kvällen blir efter det. Men först mat och chokladpudding, sen kanske någon film eller spel eller så. Skulle ju lånat Singstar av Emma och Peter.. det hade varit kul. Men jag tror att det bara hade varit jag och svärmor som varit med då ;P haha


Apperopå sexigt...eller inte... har ni hört att det ska komma Bratz - the movie ???? Bratz är utan tvekan det mest avskyvärda jag någonsin sett. Hur f*n kommer man på att ge små tjejer dockor med smink och nästintil stripp-kläder?? Helt ofattbart enligt mig. Vad hände med de vanliga söta dockorna med lockigr hår och blommiga klänningar som vi andra hade att leka med när vi va små? Varför måste små tjejer idag leka och se ut som tonårsstrippor? Tycker det är riktigt tragiskt. Speciellt dockorna som har svart ögonskugga och magtröjor. Löjligt.

Kommentarer
Postat av: Owa

tänkte bara lämna ett litet spår i din blogg. titta gärna in på min (;

2008-09-28 @ 12:37:27
URL: http://metrobloggen.se/owa

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0