Sikta mot stjärnorna, del 2

Publiken applåderar, röken skingras, ut kommer.... jag. =P Nu har jag varit och klippt mig. Har lite blandade känslor inför min nya frisyr. Det är kortare, det är mycket mer uppklippt än tidigare och luggen är betydligt kortare. Längden på håret är kanon, skönt och få av det långa trassliga. Men luggen... jag vet inte. Just nu är jag inte så nöjd med den. Visade ju bilden på Hilary Duff och sa: klipp mig exakt såhär. Och frisöer sa; absolut. det fixar vi, det är enkelt! Kanon tänkte jag. Men hon kan inte ha tyckt att det va enkelt eftersom hon inte klippte så som hon skulle... eller som jag tyckte att hon skulle. Då syftar jag på luggen fortfarande. Om ni tittar på båda bilderna, tycker ni att min lugg ser ut som Duffs? Nu har jag iof ruffsat ut den lite... men ändå... kolla här:

   

Jag gillar inte att det inte finns någon symbios i luggen. den är ojämn och hackig, inte alls så rak och fin och urklippt som Duffs är. Fattar inte varför frisörer aldrig förstår mig ;P haha. Jag får det aldrig som på bilderna. Men visst, mitt hår är annorlunda än de på bilderna och deras är stylat x-antal gånger och blabla. Men ändå ;P haha. Jag blir fan aldrig nöjd. kanske för att jag har grymt höga förväntningar på min klippning när jag kommer där med en bild på en snygg tjej i en snygg frisyr. Tror väl att hela jag ska förändras och se ut som henne sen. Men tänk om jag kunde få se ut som Hilary Duff, speciellt som hon ser ut på den bilden. Pudding, alltså. ;P

Men men, nu ska jag inte deppa ner mig för så himla missnöjd är jag inte. Jag är ovan. Imorgon när jag duschat ska jag styla det själv och fixa till det. Och med lite smink på och örhängen, fixat hår och annat bling så kan det nog bli helt okej tror jag ;P frisyren i helhet när jag inte gjort så luggen ser ut sådär? Jo, då ser det ut såhär:

Snyggare min kunde man ju kanske dratt på, haha ;P
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket fint. Tror att du skulle passa sjukt bra i pannlugg :)

2008-09-10 @ 19:39:38
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: Em

Du är jättesöt... Me like you! =) Välkommen till min luggklubb. ;)



Kram...

2008-09-10 @ 21:09:50
URL: http://delaem.blogg.se/
Postat av: cornelia

du är jättefin! passar i allt. min lugg blir också sådär när jag klippt den. men när jag använder hårspray o plattång som jag gör så blir det typ som hilarie duff har ;)

2008-09-13 @ 11:13:28

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0