Statistiken skjuter i höjden :)

På mindre än en vecka har mitt läsarantal nästan tredubblats =) Från ca 10 om dagen till 30-40 om dagen. På mindre än en vecka!! Allt detta tack vare Mer-Trafik! 30-40 stycken kanske är småpotatis för många av er som läser men det är mycket för mig som aldrig haft någon motorväg här på bloggen direkt.
Jag gjorde lite reklam för det förra veckan nångång men jag gör det igen, för detta är ett superbra sätt om man vill ha fler besökare till bloggen och man behöver egentligen inte göra speciellt mycket mer än att själv vara en aktiv bloggläsare :)

Först och främst så blir ni medlemmar här. När ni registrerat er så får ni en länk som ni ska gå in på. Det är denna länken som gör jobbet! Ett tips är att ha den länken som startsida, eller en av startsidorna (för ni visste att man kan ha mer än en startsida?). Varje gång ni öppnar ett nytt internetfönster eller trycker på startsida-ikonen så får ni 2 poäng. Antalet besökare som man sedan får beror helt och hållet på hur mycket poäng man samlar. Men här är det inte som alla andra poäng-sidor där man ska delta i undersökningar och svara på en massa frågor för att tjäna ihop x-antal tusen poäng för att få ett litet fjuttigt presentkort på 50:-. Utan här får ni poäng när ni läser bloggar. Jag för min del tycker det är jättebra att ha denna sidan som min andra startsida (dvs. jag har två startsidefönster, ett på min vanliga startsida och en med denna länken) Och varje gång man går in på den länken kommer man till en ny blogg. Sen kan man gå vidare på den sidan och komma till fler bloggar och man får två poäng varje gång man kommer till en ny sida. Som jag skrev så beror ditt besökarantal på hur många bloggar du kommer in på, ju fler bloggar du besöker desto fler personer kommer till din blogg. Anledningen till att man ska tjäna poäng är att det dras 3 poäng från ditt konto varje gång någon besöker din blogg, detta för att det ska bli en löpande process där alla alltid är aktiva på att läsa andras bloggar :)
Lät det krångligt? Det finns nog en bättre beskrivning på hemsidan, annars får ni fråga mig igen så får jag försöka förklara det bättre.
Medlemmar blir ni här!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0