Träningsvärk

Det är helt sjukt vilken träningsvärk jag har alltså. Känner fortfarande lite i höger arm sen bowlingen med Lina i lördags. träningsvärk i armarna och axlarna samt ljumskarna från Volleybollen i måndags och framsida lår, ljumske och båda sidorna av magen - så det känns en del när jag skrattar haha - från brännbollen igår. I love it! Träningsvärk är den bästa smärtan som finns, haha. Även fast träningsvärken i ljumskarna är sjukt jobbig eftersom man använder de musklerna varje gång man tar ett steg, går upponer i en trappa, reser sig upp osv. Men det är skönt. Märks att man jobbat ;)


Kommentarer
Postat av: Em

Du är allt lite knäpp... Faktiskt! Träningskvärk är INTE något bra. Fast jag tycker om dig trots att du är knäpp. =) Kram min vän!

2008-09-18 @ 10:15:41
URL: http://delaem.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0