Beviset!! (och påsk, del2)


Här har ni beviset på att jag köpte ett par jeans i storlek 26 :) Jag är nöjd och glad :) Men nu närmar sig sommaren med stormsteg och jag har bestämt mig att jag ska platta magen lite till sommaren ;P Det innebär mindre portioner, ersätta godis med frukt. Inte dricka så mycket läsk, bara vatten med citron. Mer grönsaker och inga chips (yeah right :P). Jag är chipsoman nummer ett. Det vet alla som känner mig. Haha. Önskar jag kunde vända på det. Men det är ju så gott. :)

Efter att föräldrarna åkt hem så hjälpte jag Oscar och hans familj ute på landet med att räfsa löv och bränna grenar så det blir fint till sommaren. Mysig dag med fint väder och trevligt sällskap :)
Idag ska oscar och jag verkligen ta tag i att börja med flyttpackningen. Det blir till att tömma bokyllorna och kanske rensa ut bland vinterkläderna och packa dem. Vill inte se dem mer fören till vintern igen :P

HIF spelar om 10 minuter oxå. Blir till att packa och lyssna samtidigt :) Underbar måndag!

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0