Blää

Nu är vi hemkomna från lägenhetsvisningen i Ryd i Linköping. Vi visste om att området inte var mysigt och det fick vi bekräftat. Lägenheten... usch. Den va så skabbig och ofräsch så jag har nog aldrig sett något liknande. Köket var äckligt och smutsigt, hemska gröna tapeter. Vardagsrummet hade en beig vägg och en röd... (vad tänker man då liksom?) De hade använt typ mattor som gardiner. Inga tavlor på väggarna (iof inte det som vi ska avgöra) . Sovrummet va det värsta av allt: beiga tapeter med massor med hål och stora bruna fläckar överallt. Sprickor i väggarna. Det va hemskt. Men det värsta var lukten. När han öppnade dörren så kom en stank mot oss som va så himla äcklig. äe, fattar inte hur man kan bo där över huvudtaget. Skulle vi få helrenoverat med nya tapeter överallt och renoverat kök med nya vitvaror och skåp så hade jag kunnat överväga det. Men nu, nej nej och åter nej. Den stryker vi. Usch. Nu vill jag duscha av mig det äckliga.

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0