Fingers crossed

Vi har idag meddelat hyresvärden att vi vill ha lägenheten. Vi har räknat på det, då hyran blir ca 1200 kr mer än va vi har nu, och vi tror det kommer funka. Vi får väl dra ner på pizza och sånt, men det är ju bara bra ;P haha. Däremot blir det nog lite mindre kläder för mig, *snyft* Men det kan jag leva med om jag har en fin lägenhet :) Det blir ju en trea nu så vi får ett extra studierum :) Igårkväll kunde jag verkligen inte sova, så jag låg och möblerade hela lägenheten i huvudet i 2,5 timmar. Det kommer bli fint och mysigt tror jag :) Så nu väntar vi bara på att hyresvärlden ska höra av sig och säga att det går bra. Väntar med spänning!!!!

Nu blir det snabb lunch i form av barnmat, förlåt studentmat :P , dvs köttbullar och makaroner. Sen ska jag iväg o hämta ungarna :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det känns väldigt skönt! =)

hm vet att jag inte varit på msn så mkt o när jag väl är där är inte du det =P Så om du fortfarande är intresserad att köpa böcker kanske det är bäst att du bara mailar över listan?

Så ni har fått lägenhet nu? Grattis! När flyttar ni?

kram!

2009-04-16 @ 15:43:38
URL: http://blueragdoll.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0