I did it!

Idag har jag klippt mig och jag är supernöjd. Håret behöver tvättas och stylas lite men det är fint nu också så det känns himla bra. Skönt att få bort allt som va slitet. När jag satt hos frisören såg det inte alls fint ut, men när jag kom hem och fick ruffsa lite i det och böja in topparna så blev det riktigt fint :) Vad tycker ni?



Nu ska Oscar och jag åka bort till skolan och plugga. Har bokat ett grupprum till oss så vi får sitta ostört.
Blir transkribering för min del, samt att titta på lite andra saker som vi fick tips om på seminariet idag.
Hörs sen. Pusshej

Kommentarer
Postat av: cornelia

GUD va fint det blev :D jätte snyggt blir så sugen själv på att klippa mig!

2009-04-23 @ 16:44:17
URL: http://cornelialarson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit snyggt! ;D

2009-04-23 @ 17:41:24
Postat av: Johanna

Det där blev verkligen skitsnyggt! Resan går till Jerusalem och är med skolan läser en kurs där det ingår en resa det så det ska verkligen bli jättekul =)

2009-04-23 @ 17:51:55
URL: http://johannaskriver.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0