Jag kan!

Ville bara göra alla uppmärksamma på att jag klarade det!! Typ iaf. Jag klarade att göra in inbakad fläta i luggen!! Så länge som jag har stört mig på min oförmåga och flätat och flätat om och blivit arg och låtit det hänga istället, nu klarade jag det. Typ iaf. Det är inte världens snyggaste fläta, men jag tänker låta den va och njuta under dagen över att jag lyckades! :P Jag avundas dem som kan göra massa olika frisyrer med sitt hår, och som har orken att göra det. jag låter alltid mitt hänga, sätter up det om jag är trött på det, fäster upp luggen med en klämma om jag känner för det eller lockar det om jag ska ut. Avundas alla som kommer till fester med assnygga frisyrer. Varför kan inte jag? ;P

 
Linne från Gina, jeans från DrDenim

Kommentarer
Postat av: Gina

Då var vi iallafall två om att ha försökt göra inbakad fläta i luggen! Haha. Dock har jag inte lyckats än. Men får gåt ill frissan och tigga om lite hjälp. Säger bara grattis till dig (:

Snygg design hade du åh!

2009-04-20 @ 12:26:50
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

tacktack! Jo får väl göra så jag med! ge fan i att man ska lyckas :D

2009-04-20 @ 18:03:11
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0