Jag vill vill vill


Just nu är jag väldigt sugen på den här frisyren. Det är lagom långt tycker jag, då jag inte känner mig så modig att jag har lust att klippa det ännu kortare. Men detta kan nog bli riktigt snyggt =) Så vi får väl se när jag vågar mig iväg till frisören, ska ju finnas pengar till det också! Kan ju va bra. Haha.

Sitter och pratar med Pernilla. Så härligt att ha kontakt igen. Tror vi kommer ses mycket i sommar de dagarna som jag inte jobbar. :) Längtar som fan till sommaren. Vara hemma hela sommaren och umgås med alla mina älsklingar, vara på stranden, utekvällarna på Hamnpaviljongen och steakhouse, solnedgångarna i Hittarp. Underbart, och att vara nära Nicole!! Fantastiskt.

Nej, jag borde inte sitta här just nu för jag har en väska att packa för två personer :P Oscar kommer hem så sent ikväll så jag ska packa hans kläder och så tänkte jag, då får jag ju vara med o bestämma vad han ska ha på sig oxå ;P haha.

Är så jäkla sugen på att gå på The Sounds imorgon. VillVillVill!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då e de ju inte så lång kvar .Låter trevligt :) Några speciella res planer ? Jag vet inte riktigt än .. Måste plugga upp betyg, så ska se om man kan göra de på kvällarna nu i höst så man får de klart .. Vet inte vad jag vill bli heller så har ingen lust att läsa massa år och sen behöva läsa igen för att jag valde fel .. är ingen person som tycker om att sitta i skolbänken. Blir väll att försöka jobba lite först . Sen får man se vad som händer när de e dax :P

2009-04-03 @ 09:11:44
URL: http://ostis.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0