Mag mälskar mig!

Jag har ju glömt att berätta att min allra bästaste vän har förlovat sig och att det blir bröllop nästa sommar! Jag är så jävla glad för hennes skull och jag hoppade upp och ner när hon ringde och berättade det!! Hon har hittat en underbar kille och de passar så sött ihop! När det känns rätt då känns det rätt och det är bättre att satsa och förlora än att inte ha satsat alls! Men jag vet om att deras förhållande är något alldeles speciellt och de kommer att klara allt tillsammans! Så grattis till dig älskade bästis och glöm mig inte när du är gift och sitter där med dina fjorton ungar (som alla kommer heta Sebastian ;P)

Mag mälskar mig!


Kommentarer
Postat av: syster yster fia

AMEN GUD! gratta henne ifrån mig ! herreguud vilken nyhet :D JIPPI!

2009-04-14 @ 04:36:38
Postat av: Anonym

14 ungar var det ja! ;P Men Sebastian kan nog stämma.. ;P "Kom nu Sebastian 1, 2, 3, 4, 5. Det är maaaat!"

2009-04-14 @ 19:31:41
Postat av: Sara

Vad har hänt med bloggandet?? :D

2009-04-16 @ 09:35:24
URL: http://saraosterberg.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0