Monday cravings

Nu tänkte jag köra igång igen med mina teman. Känner att bloggen har blivit så lidande för allt som hänt runtomkring, och visst det kanske inte är bloggen man tänker på i första hand då. Men nu ska jag bli bättre på't!


Jag vill bli färdig med min c-uppsats!!! Den tar upp alldeles för mycket tid av mitt liv just nu och får annat som är betydligt viktigare egentligen att hamna på efterkälken. Antar att jag inte är den enda som tycker det, har flertalet kurskamrater som jag har hört samma ifrån. Vill att den ska vara klar nu så jag får flytta ut i lugn och ro, bege mig till Skåne och ha sommarlov, jobba och tjäna pengar, umgås med nära och kära och bara ha en underbar sommar hemma!!

En av mina ballerinaskor är på rymmen. Jag hittar bara maken... Lustigt, väldigt lustigt. Iof så var det billiga sådana som jag måste ha ett par tunna nylonstrumpor i för annars så kllibbar de fast, så det gör kanske inte så mycket att jag får slänga den kvarvarande skon. Fast det vore ju dumt att slänga om den andra plötsligt skulle dyka upp. Då har jag återigen bara en make kvar. Så därför känner jag väl att jag skulle behöva ett par nya sandaler/ballerinaskor. För det är ju så jäkla snyggt och gulligt. Och jag har hittat de perfekta för jobbet!!! På Nelly.se finns dessa ursöta svarta skor, och de kostar bara 199:- Dessa ska klickas hem i ett kick. Det dumma är att jag normalt sett har storlek 41 (I know, big foot), ibland kan jag ha 40 och ibland kan jag ha 42. Men Nelly har bara inne storlek 40 och 42. Irriterande... Kanske får beställa ett par och se hur de passar. Vad tycker ni?


Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0