Nicole, vad döljer du? ;P

Det blir lägenhetsvisning på tvåan ikväll :) Kl 20 ska vi vara där :) Innan det hade vi tänkt åka förbi IKEA och titta lite på tv-bord och matbord - min sambos idé, jag höll på att trilla av stolen när han sa så :P haha. Åh det ska bli så kul :) Är lite sugen på att åka ner till Jysk om en stund och se va de har där också. Känna och provsitta lite på stolarna och se matsalsbordet som jag bloggat om. Jämföra med det jag kommer se på IKEA ikväll.
Måttbandet ska med så jag kan mäta luckor och skåp, fönster och liknande :)

Just nu sitter min syster och hennes pojkvän på flygplanet mot sitt månadslånga äventyr i USA. Jag är ganska avis måste jag säga, men jag har ju mitt kvar i februari sen =) Lite orolig är jag också, hon är ändå min lillasyster som jag älskar så mycket. Men hon är vuxen och förståndig :)

Här kommer lite bilder som är tagna i Helsingborg i helgen :)

  
   
Nicole, vad döljer du egentligen? ;P

Kommentarer
Postat av: Jennifer Oscarsson

Hej!

Nu är det frågestund på min blogg http://jennfs.blogg.se & massa andra godbitar.

Kolla gärna in. Vi ses där!

Pussisar

2009-04-01 @ 17:04:41
URL: http://jennfs.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0