Skåneland.

Jag är i skåne för andra gången på en vecka :P Denna gången är det Oscars familj som får besök, och inte bara av mig och Oscar utan båda svärmors bröder med familjer är här. Vi är totalt 15 personer som slåss om sovplatserna och leker lekar och äter god mat. Idag går alla omkring i kortärmat för det är såå himla varmt ute. =) Helt fantastiskt underbart. Och det är bara 4 april. Apperopå det så vill jag gratulera en gammal klasskompis, tillika gammal bästa vän som idag fyller 23 år :) Grattis Lina.

Aktiviteterna idag har varit lagtävlingar där mitt lag såklart vann :) Det va bollkastning, hästskokastning (ja, vi är ju på landet :P), soft airgun och massa annat. Riktigt roligt har vi och vädret gör ju sitt till. Däremot så tror jag att jag brännt mig lite på ryggen :( ajaj.

Frågade alla lite löst om va de trodde om mina hårplaner och alla tyckte jag skulle klippa mig.. så ja, det kanske blir så ändå. Men det är fortfarande pengarna som sätter stopp för mig. Kanske får spara mig till nästa månad.

Nu ska jag återgå till lekarna. Ville bara säga hej, så ni inte tror att jag glömt er! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det har jag! Duetten är fin!

2009-04-05 @ 19:18:13
URL: http://krakunge.blogg.se/
Postat av: cornelia

Gud mysigt vi hade det i skåne! jag tycker verklige att du ska klippa dig. du skulle passa jätte bra i det + att det är jätte poppis med lite kortare frisyr ;D

2009-04-07 @ 21:08:59
URL: http://cornelialarson.blogg.se/

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0