Tiden går fort när man har roligt

Nu har Martin och Nicole precis åkt tillbaka till Linköping efter vår underbart mysiga dag. De kom runt halv 1, så vi åkte genast in till stan, åt lite lunch på Spiran och shoppade lite...eller ja, lite och lite. För mig blev det ett par skor, för nicole blev det kläder och skor för tusen spänn. Men å andra sidan har hon ju ett jobb och det har inte jag. Avundsjuk som fan är jag :P När vi kände oss färdiga gick vi och letade efter en mysig uteservering men alla för ju överfulla, så vi bestämde oss för att köpa med oss fika och lägga oss på filtar ute på vår gräsmatta istället. På ica köpte vi vattenmelon och jordgubbar som vi mumsade i oss i solen. Jättemysigt. =) Ska träffa dem imorgon med för lite lunch och shopping i linköping. Får ju passa på när bästis är i närheten.

Och btw!!!!! Jag ska vara brudtärna på hennes bröllop =D Jag böev så jävla glad när hon frågade, självklart ställer jag upp!!!!!!!!!!! Älskar min bästis. Tack för en underbar dag!

 
Jag älskar Martins frilla ;)
 

Nu ska jag åka iväg och barnvakta. Blir en långkväll idag.
Filippa kommer förbi och håller mig sällskap :)

Kommentarer

Lämna din tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0